niedziela, 23 lipca 2017

Magiczny pokaz świateł - Puszczanie lampionów


Witajcie!

Dawno nie pisałam postów, za co przepraszam, chcę to nadrobić.
Dziś chciałabym to nadrobić, pokazując kilka zdjęć z lampionami, które są cudowne i fotografie, według mnie, wyszły niesamowicie!

 Kolory, jak dla mnie, są śliczne i doskonale wyglądają na tle wieczornego nieba. Fotki były robione po dziesiątej wieczorem, więc są dosyć ciemne, jednak wkrótce powtórzę je o  wschodzie/zachodzie słońca.

 To zdjęcie najbardziej mi się podoba. Tyle kolorów na nocnym niebie...
 Tu pragnę podziękować wspaniałej osóbce, jaką jest Gabrielle Bluelake. Dziękuję ci za pomoc! <3
Ostatnia fotografia... Ze mną w roli głównej. Podoba mi się :D
~
A wy? Co myślicie o najnowszej aktualizacji? Puszczaliście już lampiony? Ja miałam okazję dopiero dzisiaj, wcześniej byłam na koloniach. 
Dobranoc!/ Miłego dnia! <3
~Elle~


2 komentarze:

  1. cos sie zepsulo z 1 zdjeciem. no chyba, ze tak ma byc (zjechalo troche na bok).

    OdpowiedzUsuń
  2. Woops, nie zauważyłam tego. Chyba rzeczywiście coś się zepsuło :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Magia Jorvik , Blogger