poniedziałek, 10 lipca 2017

Przywitanie

C

Cześć!
Jestem nową redaktorką bloga Magia Jorvik. Dołączyłam tu dzięki propozycji od Dominiki, właścicielki strony.
Moja nazwa w grze to Eleanor Masterhaven, znajduję się na serwerze Rainbow River. Gram od listopada 2014, jednak długi czas nie posiadałam Star Ridera lub ze względów technicznych nie grałam. Nie chcę się rozgadywać, więc może odpowiem na pytanie, co tu właściwie robię.

Chciałabym, o ile wy się zgadzacie, poznawać i odkrywać z wami Jorvik, a może komuś właśnie pomóc w odkrywaniu wyspy. Jednak poza tym, bardzo zależy mi na dodaniu tu odrobinę tajemniczego i magicznego klimatu, oraz zgłębić z wami fabułę gry. Od dawna tworzę teorie na wiele tematów, mam nawet własny „schowek” na nie w postaci zeszytu. Uwielbiam „tworzyć” dalszy ciąg fabuły i wierzę, że zgodzicie się z moimi teoriami.

Posty będą, kiedy ja będę w dobrym humorze. Postaram udzielać się tu minimum raz w tygodniu, i mam nadzieję, że z czasem blogowanie stanie się częścią mojej rutyny.

To tyle. A, zapomniałabym - będę się tu podpisywać Elle. Jeżeli macie jakieś pytania, to zadawajcie je w komentarzach. 
Miłego dnia!
~Elle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magia Jorvik , Blogger