środa, 5 lipca 2017

Nowe maści ostatnio odnowionych piękności

Cześć

Dziś, jak co środę została wprowadzona nowa aktualizacja do gry, a w niej długo wyczekiwane, nowe maści Koni Czystej Krwi Arabskiej! Zapraszam do przeglądu

  • Nowe maści Koni Czystej Krwi Arabskiej!
W dzisiejszej aktualizacji zawitały w trzy maści, jakimi są gniada, siwa oraz siwa jabłkowita.
Wszystkie kosztują 969 Star Coins.

Gniada znajduje się w Jodłowym Gaju
Siwa piękność w Wiosce Valedale, 
a siwo jabłkowitego Arabka znajdziemy w Centrum Jeździeckim Srebrnej Polany (Czyli Winnicy Baronowej)


Prezentują się tak:

  • Ostatni tydzień Sobótki. Jak nie zrobiliście jeszcze zadań związanych z Sobótką, macie jeszcze trochę czasu! Jest to też ostatnia okazja w tym roku, aby potańczyć taniec Małych Żabek!

  • Targ koni rozkłada się w pobliżu Miasteczka Srebrnej Polany, będzie tam już za tydzień!
---

Co sądzę o aktualizacji?

Moim zdaniem maści są ładne, nie podoba mi się jedynie siwa jabłkowita. Skarogniada podoba mi się bardziej niż siwa. Długo czekaliśmy - w końcu mamy. Aktualizacje oceniam zdecydowanie na +, bardzo mi się podoba. A wy, co sądzicie?
Skusiliście się na jakiegoś arabka z nową maścią? Jak się nazywa?
Ja kupiłam gniadego Bravehunter. Prezentuje się świetnie!




/Magdalena


2 komentarze:

  1. Ja kupię siwego arabka, choć jeszcze sobie dłuugo poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiałam, że zwyciężył skarogniadosz, cóż. Cierpliwości w zbieraniu, haha. :D

      Usuń

Copyright © 2016 Magia Jorvik , Blogger